Obchodní podmínky

 

Základní údaje obchodní společnosti : Aleš Dračka

se sídlem : třída 3. května 325, 763 02 Zlín

Identifikační číslo: 60560720, daňové identifikační číslo: CZ6608260802

Dodavatel je plátcem DPH.

IČO: 60560720
DIČ: CZ6608260802 
(dále jen "dodavatel")

Kontaktní údaje
Mobil : 603 470 626

email: dracka@dracka.cz

Číslo účtu pro bezhotovostní platby 
106045610/0300 ČSOB, a.s.

 Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona, úřad příslušný podle §71 odst.2 živnostenského zákona,

Magistrát města Zlína, odbor živnostenský, č.j.: MMZL 124525/2014/6, sp. značka : MMZL 124525/2014

pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.krasnekvetinace.cz

 

Obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě “krasnekvetinace.cz”. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.

Objednávka a uzavření kupní smlouvy

  1. Veškeré objednávky uskutečněné prostřednictvím internetového obchodu “krasnekvetinace.cz” jsou oboustranně závazné. Odesláním objednávky kupující potvrzuje, že se seznámil obchodními podmínkami i reklamačním řádem internetového obchodu a že s nimi souhlasí.
  2. K uzavření kupní smlouvy dochází okamžikem potvrzení návrhu kupní smlouvy ze strany prodávajícího. Návrhem kupní smlouvy se rozumí objednávka kupujícího uskutečněná prostřednictvím internetového obchodu, osobně nebo písemně. Telefonické objednávky v e-shopu nepřijímáme.
  3. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, po zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.
  4. Pokud dojde mezi vyřízením a odesláním objednávky ke změně cen, platí vždy ceny uvedené v již uskutečněné objednávce.
  5. Kupující bere na vědomí, že zboží zůstává majetkem dodavatele až do úplného uhrazení kupní ceny.

Práva a povinnosti prodávajícího

  1. Prodávající má povinnost řádně vyřídit závaznou objednávku.
  2. Součástí dodávky zboží je vždy daňový doklad.
  3. Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
  4. Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit, stane-li se plnění nemožným, nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění. V případě, že kupující zaplatil objednané zboží předem a odstoupí-li od smlouvy z výše uvedeného důvodu, vrátí prodávající kupujícímu celou částku nejpozději do 5 dnů od doručení písemného odstoupení od smlouvy.
  5. Prodávající může objednávku učiněnou prostřednictvím internetového obchodu nepřijmout, i bez udání důvodu.

Práva a povinnosti kupujícího

  1. Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.
  2. Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením.
  3. Kupující má právo stornovat odeslanou objednávku nebo vrátit zboží do 14-ti dnů od doručení, viz. Odstoupení od kupní smlouvy.
  4. Kupujícím e-shopu „krasnekvetinace.cz“ se rozumí fyzická nebo právnická osoba, která  si zboží objednává pro vlastní spotřebu, nikoliv pro další obchodování v rámci své  podnikatelské činnosti.

Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)

  1. Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.
  2. Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.
  3. Nárok pro odstoupení od kupní smlouvy je právo spotřebitele. V tomto případě se vylučují ustanovení o spotřebitelských smlouvách (distančních smlouvách).
  4. Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro splnění potřebných náležitostí v rámci odstoupení  je  podmínkou pro kupujícího uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží. (účetní doklad nákupu je potřebné zaslat prodávajícímu nejpozději společně se zásilkou vraceného zboží)
  5. Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.
  6. Prodávající si vyhrazuje právo odvolat nabídku ve lhůtě jejího přijetí a případně odstoupit od smlouvy z důvodu vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti plnit.
  7. Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

Reklamace zboží.

Případné reklamace vyřídíme v souladu platnými právními předpisy (Občanský zákoník pro fyzické osoby, Obchodní zákoník pro právnické osoby).

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není u výrobku uvedeno jinak.

Zboží reklamujte neprodleně nejdéle však do 2 kalendářních dnů od převzetí zboží. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel. Kupující nemá vedle nároků z vad zboží nárok na náhradu škody, zejména ne na náhradu ušlého zisku v důsledku špatné dodávky. Pro snazší a rychlejší řešení reklamace vyžadujeme zaslání fotografií poškozeného zboží.

Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud :

  1. Reklamace není uplatněna kupujícím u prodávajícího prokazatelnou (písemnou) formou .  Písemné vyjádření reklamace je možné zaslat dodatečně společně s reklamovaným zbožím.
  2. Bylo zakoupené zboží poškozeno při přepravě   (Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce). V ostatních případech, kdy kupující zjistí závadu či poškození zboží  po převzetí zboží, reklamuje toto neprodleně.
  3. Byl zakoupené zboží  poškozeno neodbornou instalací nebo zacházením a obsluhou prováděnou v rozporu s návodem na používání, nebo v rozporu s uživatelskou příručkou (pokud tato u výrobku existuje).
  4. Bylo zakoupené zboží  používáno v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
  5. Bylo zakoupené zboží poškozeno  působením živlů nebo působením jiných vnějších vlivů (poškození skrze třetí osoby, zvířata apod.)
  6. Bylo zakoupené zboží poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
  7. Bylo zakoupené zboží poškozeno používáním které neodpovídá příslušné ČSN.

Reklamace nesprávně dodaného zboží:

  1. Prodávající je povinen dodat zboží v množství, jakosti a provedení, jež určuje smlouva s toleranční odchylkou plus mínus 5 %. Neurčuje-li smlouva jakost zboží, je prodávající povinen dodat zboží v jakosti a provedení, již se hodí pro účel ve smlouvě resp. objednávce uvedený, případně pro účel, k němuž se zboží obvykle užívá.
  2. V případě potřeby odborné pomoci, nás kontaktujte e-mail nebo telefon uvedený v kontaktech e-shopu. Pracovník obchodního oddělení  posoudí reklamaci kupujícího a doporučí, jak dále postupovat.
  3. Zboží reklamujte neprodleně nejdéle však do 2 kalendářních dnů od převzetí zboží. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel. Kupující nemá vedle nároků z vad zboží nárok na náhradu škody, zejména ne na náhradu ušlého zisku v důsledku špatné dodávky. Pro snazší a rychlejší řešení reklamace vyžadujeme zaslání fotografií poškozeného zboží.

Postup při reklamaci pro její rychlé vyřízení :

  1. Informujte nás co nejdříve o reklamaci telefonicky nebo e-mailem.
  2. Zboží zašlete jako doporučený balík (ne dobírku) na naši adresu .
  3. Do zásilky uveďte důvod reklamace a přiložte kopii daňového dokladu.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku.

Dodací podmínky

Po obdržení objednávky prodávající v nejkratším možném termínu elektronickou poštou kupujícího informuje o termínu dodání. Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy v případě, že termín dodání je pro něj nevyhovující, v takovém případě je povinen tuto skutečnost neprodleně oznámit elektronickou poštou, telefonicky nebo písemně prodávajícímu.

V případě, že na nákup uplatňujete Dárkový poukaz, v posledním kroku objednávky rozbalte ve spodní části obrazovky "Zadat poznámku pro prodejce" a zde napište "Uplatňuji dárkový poukaz č...." Částka z tohoto Dárkového poukazu vám bude odečtena od vašeho nákupu. Celková částka nákupu však musí převyšovat částku z Dárkového poukazu. Dárkový poukaz je platný 6 měsíců od jeho vystavení.

Postup při přebírání zboží

Před převzetím zboží je kupující povinen řádně zkontrolovat neporušenost obalu. Jakékoli porušení celistvosti obalu je kupující povinen zapsat do přepravního listu. V případě, že má kupující pochybnosti o kvalitě přebíraného zboží, může zboží odmítnout, převzít nebo požádat řidiče, aby byl přítomen vybalení a kontrole výrobku. Podepsáním přepravního listu kupující stvrzuje převzetí zboží v bezvadném stavu. Tímto podpisem se komplikuje případná dodatečná reklamace u dopravce.

Ochrana osobních údajů.

Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou považovány za důvěrné, budou použity pouze pro interní potřebu, nebudou zveřejněny, poskytnuty třetí osobě či jinak zneužity. Při nakládání s osobními daty se prodávající řídí zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění.

Osobních údaje.

Od zákazníka -fyzické osoby vyžadujeme při nákupu  tyto údaje: jméno a příjmení, úplnou poštovní adresu, telefonické spojení, e-mailovou adresu. Tyto údaje jsou nezbytné k identifikaci kupujícího, pro komunikaci s ním, k realizaci prodeje zboží a zaúčtování platby za zboží. Pokud nakupujete jako firma potřebujeme navíc adresu sídla firmy, IČ a DIČ.

Údaje o Vaší činnosti.

Údaje o Vašich nákupech, reklamacích a další Vaší činnosti v našem internetovém obchodě mají rovněž důvěrný charakter a podléhají stejným bezpečnostním pravidlům jako práce s osobními údaji.

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs . Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele."

Shrnutí.

Všechna data, která o Vás a Vašich nákupech získáme, chráníme před zneužitím, nikomu jinému neposkytujeme (vyjma společností zajišťující spediční služby nebo platební styk, které obdrží nezbytné minimum informací o zákazníkovi, potřebné pro bezproblémové vyřízení konkrétní objednávky) a slouží pouze ke kvalitnímu poskytování našich služeb. Vyhrazujeme si právo využít Vaše údaje k zasílání informací o slevách, novinkách a dalších marketingových aktivitách. V každém takto zaslaném e-mailu je návod, jak nám jednoduše sdělit že si toto nepřejete a takové používání nám zakázat. Rovněž máte právo kdykoliv nám písemně sdělit jakékoliv změny, doplnění, žádost o zlikvidování všech Vašich osobních údajů, které jste nám dříve poskytli.

Váš souhlas.

Používáním našeho internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním osobních údajů v uvedené míře a souhlasíte s výše uvedenými pravidly.

Závěrečná ustanovení

  1. Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.
  2. Odesláním elektronické objednávky kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky
  3. Účastníci se výslovně ve smyslu ust. § 262 odstavce 1 Obchodního zákoníku dohodli, že není-li podmínkami výslovně stanoveno jinak, řídí se jejich práva a povinnosti Obchodním zákoníkem, zejména jeho ust. § 409 a násl.

 

Podmínky ochrany osobních údajů

I.

Základní ustanovení

  1. Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je Aleš Dračka, IČ 60560720 se sídlem : tř. 3. května 325, 763 02 Zlín(dále jen: „správce“).
  2. Kontaktní údaje správce jsou

adresa: tř. 3. května 325, 763 02 Zlín

email: dracka@dracka.cz

telefon: +420 603 470 626

  1. Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.

 

II.

Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů

  1. Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.
  2. Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.

 

III.

Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

  1. Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je
  • plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
  • oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,
  • Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.
  1. Účelem zpracování osobních údajů je
  • vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit,
  • zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit.

 

 

 

IV.

Doba uchovávání údajů

  1. Správce uchovává osobní údaje
  • po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů
  • po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle 3. let, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu.
  1. Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.

 

V.

Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)

  1. Příjemci osobních údajů jsou osoby
  • podílející se na dodání zboží / služeb / realizaci plateb na základě smlouvy,
  • zajišťující služby provozování e-shopu a další služby v souvislosti s provozováním e-shopu,
  • zajišťující marketingové služby.

 

S těmito zpracovateli má Aleš Dračka uzavřeny smlouvy, ze kterých pro tyto subjekty vyplývá povinnost ochrany osobních údajů dle nařízení Evropské komise 2016/679 o ochraně fyzických osob.

  1. Správce nepředává osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci.

 

VI.

Vaše práva

  1. Za podmínek stanovených v GDPR máte
  • právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
  • právo na opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.
  • právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.
  • právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a
  • právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.
  • právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce.
  • Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.

 

VII.

Podmínky zabezpečení osobních údajů

  1. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
  2. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě.
  3. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

 

VIII.

Závěrečná ustanovení

  1. Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
  2. S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
  3. Souhlasem s obchodními podmínkami a ochranou osobních údajů potvrzuji, že jsem starší 16. let. V případě nižšího věku je souhlas podmíněn tzv. Rodičovským souhlasem (souhlasem zákonného zástupce – tj. rodiče, soudem ustanoveného opatrovníka či jiné osoby, která vykonává rodičovskou zodpovědnost k dítěti.) Tento souhlas lze zaslat prostřednictvím emailu na adresu správce osobních údajů.
  4. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek Vaši e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.

 

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 25.5.2018.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz